ע
dynamic top picture

הלוגו של היום, הוא לא הלוגו של פעם.

הוא חצוף, אינו נצמד לערכים, משתנה ללא הרף ודואג שכולם יסתכלו רק עליו. ממש כמו ילד שהתבגר, ועזב את בית הוריו, הלוגו יצא להרפתקאה חדשה ודינמית. אז מיהו הלוגו הדינמי? נקח לדוגמא את הלוגו הבא:

מזהים?

google1

ועכשיו?

google21

ומה לגבי עכשיו?

google3



כמובן, הלוגו של גוגל שכהרגלם, מגדירים כיצד מיתוג צריך להיעשות, מפצירים בנו לחדש, לרגש ולפרוץ את הגבולות.

אבל מאז ומעולם נאמר לנו, שאולי יותר מכל דבר – לוגו מזוהה עם המותג בצורה הישירה ביותר. לכן, בלוגו לא נוגעים. לא בצבע. לא בגודל. לא במיקום האלמנטים.

אז סליחה גארי יורופסקי, כמה פרות הולכות כאן לגרדום.

הלוגו הדינאמי יוצר את אותה החוויה, במופעים שונים לגמרי. הוא למעשה מספק בכל פעם את אותה הבטחה, אבל אינו מפסיק להשתנות. בדיוק כמו העולם סביבו. כך שניתן לצפות בו בוורסיה אחרת בכל פלטפורמה בה הוא נצפה, ולצפות לתגובה מעניינת להתפתחויות הטכנולוגיות, כמעט מדי יום.

קצת משלנו

dynamic responsive picture



איך זה עובד?

מעצב גרפי המתמחה בעיצוב - Joe Harrison ממחיש ,Responsive Logos project בפרויקט אינטראקטיבי לדיגיטל, כיצד עיצוב לוגו ריספונסיבי יכול לשנות את הדרך בה אנו חוזים בלוגו, מבלי לשנות את רגשותינו כלפיו. זאת על ידי התאמת הלוגו לרזולוציות מסך משתנות, באמצעות משחק חכם באלמנטים המרכיבים אותו.

הנה דוגמא :

dynamic responsive picture



האבולוציה של הלוגו נעה מימין לשמאל, משנה את דמותה ככל שהמסך קטן. התמונה הימניצ ביותר מותאמת למסך ברזלוציות גבוהות, האמצעיות לטאבלטים בינוניים והקטנות ביותר מוטמעת באתר החברה הנצפה בטלפונים חכמים. על אף איבוד הפרטים, קל מאד לזהות את הלוגו ואף להרגיש שייכות לערכיו. הנה דוגמא :


מי מוצא את ההבדלים?

dynamic responsive picture



ראו באיזו רצינות התייחס המעצב לעיצוב הלוגו הריספונסיבי. רמת הפרטים יורדת ככל שהמסך קטן, וכך נותר לוגו אוורירי, וקריא יותר.

בקיצור נמרץ, אם אתם חושבים על עיצוב ריספונסיבי, אל תותירו את הלוגו מחוץ למערכה.


זה ישתלם לכם.